Hedaal Homepage
Forum Home Forum Home » ZoekHuis! Versie 5 en eerder » Problemen
  New Posts New Posts RSS Feed - Geen omschrijving bij/onder:  type
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Geen omschrijving bij/onder: type

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Senior Member
Senior Member

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Geen omschrijving bij/onder: type
    Posted: 07 August 2007 at 9:17pm
+

Bij de volgende sites krijg ik geen omschrijving te zien bij/onder: type.

1. Digimmo
  2. Era - op 2 aug '07 nog wel.
  3. Re/Max
  4. Vrije Huizenmarkt.
  5. Woningennet
  6. Woonblok.
Dat zou toch wel handig wezen.

Om het te comntroleren en er voldoende "zeker" van  te zijn heb ik zojuist  Zoekhuis laten draaien in het gebied "20 km rond Haren Gn".

+
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 11:16am
De meeste website hebben geen type meer in het overzicht pas als er per woning naar de specificaties wordt gekeken laat men het type zien. Net als Funda dus.

Waarom deze websites denken dat dat handig is voor een zoeker ontgaat mij even
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 1:07pm
Originally posted by Frans Frans wrote:

De meeste website hebben geen type meer in het overzicht pas als er per woning naar de specificaties wordt gekeken laat men het type zien. Net als Funda dus.

Het schoot mij net te binnen dat het al eerder ter sprake is geweest, dat was ik vergeten, mijn excuus.

Het was de site van ERA waarbij ik constateerde dat er geen omschrijving meer onder "type" werd aangegeven, ter wijl dat eerder (tot 02 aug) wel het geval was.

En toen ik toch bezig was heb ik gelijk maar een overzichtje gemaakt van alle sites zonder een omschrijving onder type.

+

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 1:33pm
ERA net even getest maar type/omschrijving komt tevoorschijn.
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 5:07pm

ERA net even getest maar type/omschrijving komt tevoorschijn.

Zie mijn e-mail.

Want ik miste ERA gisteren en een paar keer eerder ......................maar zojuist was ERA er wel weer!

Waarom is ERA er niet altijd, is  kennelijk de vraag.

Toeval?

Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 5:17pm
Nee, geen toeval. Bij de meeste is namelijk ook de prijs niet te bepalen. Dat komt omdat die woningen opeens geen "Vraagprijs" hebben maar een "Koopsom"

Zal eens kijken of een volgende plugin daar rekening mee kan houden. Dank voor de oplettendheid. Komt schijnbaar vaker voor in de regio groningen dan in de regio utrecht die ik als test gebruikt
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 August 2007 at 6:28pm

Nee, geen toeval. Bij de meeste is namelijk ook de prijs niet te bepalen. Dat komt omdat die woningen opeens geen "Vraagprijs" hebben maar een "Koopsom"

Zal eens kijken of een volgende plugin daar rekening mee kan houden. Dank voor de oplettendheid. Komt schijnbaar vaker voor in de regio Groningen dan in de regio utrecht die ik als test gebruikt

Ja, het blijven Groningers. Smile Die vragen niet, daar is het kopen! Hopen ze.

+
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 August 2007 at 8:11am

Maar op de sites bij:
  1. Digimmo
  2. Re/Max
  3. Vrije Huizenmarkt
  4. Woningennet
staat wel een type in het overzicht, althans (sinds) gisteravond wel.

en ook op de site van woonblok staat een type omschrijving, zag ik zojuist.

Of de type vermelding op de sites al langer aanwezig was weet ik niet, over het algemeen lees ik de omschrijvingen en bekijk ik de foto's.

Zie voor ERA mijn e-mail.

+

Edited by Kruizinga - 10 August 2007 at 8:20am
Back to Top
Frans View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Frans van Daalen
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frans Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 August 2007 at 10:39am
Ben snel naar dimo gegaan en even gekeken. Maar ik zie daar echt geen type staan.dimo
Back to Top
Kruizinga View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kruizinga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 August 2007 at 11:13am

Ben snel naar dimo gegaan en even gekeken. Maar ik zie daar echt geen type staan.dimo

Ik draag een bril........Wink

Edited by Kruizinga - 10 August 2007 at 11:26am
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.07
Copyright ©2001-2016 Web Wiz Ltd.