Zoekhuis scant Funda NIET
Printed From: Hedaal
Category: ZoekHuis! Versie 5 en eerder
Forum Name: Problemen
Forum Description: Problemen met de software? Mogelijk staat hier een oplossing
URL: http://www.hedaal.nl/forum/forum_posts.asp?TID=150
Printed Date: 20 April 2026 at 2:50am Software Version: Web Wiz Forums 11.07 - http://www.webwizforums.com
Topic: Zoekhuis scant Funda NIET
Posted By: Kruizinga
Subject: Zoekhuis scant Funda NIET
Date Posted: 01 April 2007 at 2:21pm
|
+
Zoekhuis scant Funda niet .
Funda is "normaal" wel te raadplegen, maar niet via / met Zoekhuis.
Mijn instellingen zijn correct, zie de printscreen ==>> (afbeelding is niet meer).
d.d. 31 maart 2007 was alles nog normaal te scannen, ook Funda.
+
|
Replies:
Posted By: Frans
Date Posted: 02 April 2007 at 10:20am
|
Er zal een nieuwe plugin gereleased worden om dit op te lossen. ZoekHuis! zal deze zelf downloaden en installeren zodra de plugin beschikbaar is.
|
Posted By: rhabing
Date Posted: 03 April 2007 at 8:40am
|
De nieuwe plugin lijkt alleen maar objecten beneden de 50.000 Euro te importeren.
|
Date Posted: 03 April 2007 at 9:18am
|
In Paterswolde staan op Funda 5 objecten beneden de 50.000,00 euro (inclusief één zonder prijs) maar die worden niet geïmportteerd door Zoekhuis met de nieuwste plug-in.
Zojuist getest/gecontroleerd.
eh, net weer getest, deze keer deed Zoekhuis het in Paterswolde dus WEL bij objecten beneden de 50.000,00 euro
Een dergelijke ervaring had ik vanmorgen ook bij Haren Gn, dat ook de objecten beneden de 50.000,00 euro soms niet zichtbaar waren.
+
|
Date Posted: 03 April 2007 at 10:28am
Maximale bovengrens prijs tot = 2.000.000. Bij een bedrag hoger gaat het niet goed.
In een volgende plugin zal dat aangepast worden. Tussen oplossing is om het maximale bedrag op 2.000.000 te zetten.
|
Date Posted: 03 April 2007 at 10:57am
+
Helaas, maar bij mij gaat het fout boven € 1.000.000,00 
Bij € 1.100.000,00 en daar boven krijg ik van Funda alleen de percelen beneden de € 50.000, 00 te zien.
Standaard heb ik als bovengrens € 3.000.000,00 staan. Dat is natuurlijk onzin want zo duur zijn de woningen in het noorden nou ook weer niet. 
+
|
Date Posted: 03 April 2007 at 11:59am
|
+
Verder gaat het bij mij fout bij Groningen (stad)
Krijg ik met zoekhuis van € 10.000,00 t/m € 1.000.000,00 slechts 15 object van de totaal 1060 woningen die op Funda staan tot € 1.000.000,00
Zoekhuis 2x laten draaien met alleen Groningen, gelijke resultaat.
+
|
Date Posted: 03 April 2007 at 12:36pm
Dat is een mooie vangst
Er zijn namelijk niet 1060 woningen gevonden maar 1.060 woningen. En met dat getal kan/kon de plugin niet uit de voeten. Ook deze is in de nieuwe plugin opgelost.
|
Date Posted: 03 April 2007 at 12:43pm
Kruizinga wrote:
+
Helaas, maar bij mij gaat het fout boven € 1.000.000,00 [IMG]http://www.zoekhuis.nl/forum/smileys/smiley19.gif" height="17" width="17" align="absmiddle" alt="Cry" />
Bij € 1.100.000,00 en daar boven krijg ik van Funda alleen de percelen beneden de € 50.000, 00 te zien.
Standaard heb ik als bovengrens € 3.000.000,00 staan. Dat is natuurlijk onzin want zo duur zijn de woningen in het noorden nou ook weer niet. [IMG]http://www.zoekhuis.nl/forum/smileys/smiley24.gif" height="17" width="17" align="absmiddle" alt="Ermm" />
+
|
Bovengrens 3.000.000 is te hoog, verlagen tot 2.000.000 of wachten op de volgende versie v/d plugin
|
Date Posted: 03 April 2007 at 2:42pm
Frans wrote:
[ Bovengrens 3.000.000 is te hoog, verlagen tot 2.000.000 of wachten op de volgende versie v/d plugin |
+
'k ben een geduldig persoon, dus ik wacht wel op de volgende plug-in.
Belangrijkste is, Zoekhuis kan weer met Funda overweg. Nou vergeet het maar.....net (20.20 uur) weer geprobeerd, ook onder de € 1.000.000,00
Maar geen FUNDA, met geen mogelijkheid !!!!!!!!!!!!!!!
+
|
Date Posted: 03 April 2007 at 11:22pm
|
+
Help, Funda doet het weer niet! 
+
|
Date Posted: 04 April 2007 at 12:14am
Men heeft de website weer aangepast. Zal nog wel even duren voordat deze nieuwe website is zoals zij (Funda) het willen hebben. Tot die tijd kan het mogelijk zijn dat er erg veel nieuwe plugin's (moeten) uitkomen.
In het verleden ook gebeurt maar dan wachtte ik een week voordat ik de plugin aanpaste. Anders kun je er misschien wel twee per dag releasen.
Maar 3.2.1 werkt weer
|
Date Posted: 04 April 2007 at 8:17am
Frans wrote:
Men heeft de website weer aangepast. Zal nog wel even duren voordat deze nieuwe website is zoals zij (Funda) het willen hebben. Tot die tijd kan het mogelijk zijn dat er erg veel nieuwe plugin's (moeten) uitkomen.
In het verleden ook gebeurt maar dan wachtte ik een week voordat ik de plugin aanpaste. Anders kun je er misschien wel twee per dag releasen.
Maar 3.2.1 werkt weer |
+
Nou niet bij mij  , ik kreeg - na het instaleren van de beide plug-ins- tot nu toe alleen
te zien.
Help...
Ondertussen gedefragmenteerd en de computer opnieuw gestart.
Echter er zijn geen verbeteringen geconstateerd bij Zoekhuis.
Er is kennelijk een algehele reanimatie nodig.
+
|
Date Posted: 04 April 2007 at 9:43am
Bij het opstarten van ZoekHuis! zal de melding komen dat er een nieuw onderdeel beschikbaar is. Na downloaden en installeren van dat onderdeel zal deze melding verdwijnen.
Excuus voor het ongemak
|
Date Posted: 04 April 2007 at 9:53am
|
+
Helaas, maar de patient komt ook nu in het geheel niet tot leven, is dus niet instaat om het medicijn van broeder Frans tot zich te nemen.
Mogelijk moet zuster Blondietje maar komen, dan komt er wel weer …………
+
|
Date Posted: 04 April 2007 at 11:04am
|
Was inderdaad niet mogelijk op die manier. Dat onderdeel dient met de hand gedownload en geinstalleerd te worden. De email met instructie is onderweg.
|
Date Posted: 07 August 2007 at 12:39pm
|
vervallen.
Kreeg de mededeling dat het bericht niet geplaatst was.
Maar dat was dus wel het geval.
Zie het onderstaande bericht.
|
Date Posted: 07 August 2007 at 12:40pm
|
+
Zojuist geconstrateerd...!
Funda werkt wel, maar niet via Zoekhuis.
+
|
Date Posted: 07 August 2007 at 3:13pm
Inderdaad weer website wijziging. Indien nodig zal er een nieuwe plugin uitkomen.
aanvulling : 3.3.0 is uit.
|
Posted By: Steven1
Date Posted: 15 August 2007 at 11:00am
|
Hai Frans,
Heb inderdaad ook geconstateerd dat bepaalde objecten met vraagprijzen op de Funda site aangeprezen worden. Maar dat deze niet bij Zoekhuis in de database opgenomen worden.
Je gaf aan plugin 3.3.0 is uit. Ik heb plugin 3.3.1.8 maar nog is het probleem nav de webwijziging niet opgelost. Komt er misschien nog een plugin?
Groet,
Steven
|
Date Posted: 15 August 2007 at 11:38am
Wat bedoel je met "bepaalde objecten met vraagprijzen op de Funda site aangeprezen worden. Maar dat deze niet bij Zoekhuis in de database opgenomen worden" Welke database?
Zover ik kan zien werkt Funda zonder probleem.
|
Date Posted: 15 August 2007 at 11:48am
|
Ik heb het adres Rijksstraatweg 236, 7395 MG TEUGE gezien op Funda (vraagprijs etc). Dit was voor mij een nieuw object met een vraagprijs die ik nog niet had in mijn database van mijn Zoekhuis. Heb toen Zoekhuis opgestart en gedacht dat het object incl vraagprijs dan door mij later opvraagbaar zou zijn in mijn Zoekhuis. Maar dit was niet zo. Heb ook al "prijsklasse" bedrag al aangepast naar € 2.000.000,-- zoals je hebt voorgesteld mbt deze melding eerder.
|
Date Posted: 15 August 2007 at 12:16pm
|
Ik kan op Funda voor TEUGE maar twee adressen vinden en deze zelfde adressen vindt ik ook in ZoekHuis!
|
Date Posted: 15 August 2007 at 12:25pm
Steven1 wrote:
Ik heb het adres Rijksstraatweg 236, 7395 MG TEUGE gezien op Funda (vraagprijs etc). Dit was voor mij een nieuw object met een vraagprijs die ik nog niet had in mijn database van mijn Zoekhuis. Heb toen Zoekhuis opgestart en gedacht dat het object incl vraagprijs dan door mij later opvraagbaar zou zijn in mijn Zoekhuis. Maar dit was niet zo. Heb ook al "prijsklasse" bedrag al aangepast naar € 2.000.000,-- zoals je hebt voorgesteld mbt deze melding eerder. |
Bij "Rijksstraatweg 236, 7395 MG TEUGE" staat op de site van de makelaar: KANTOORRUIMTE.
Op Funda staat het perceel niet onder woningen.
+
|
Date Posted: 15 August 2007 at 12:40pm
|
Zoals je weet zijn wij ook geaboneerd op de BOG en AOG van Zoekhuis. Alle sites zijn bij mij aangevinkt bij ("instellingen, sites) Dus ook Funda in bussines BOG. Ook het vinkje "Woz info toevoegen" is aangevinkt. Zoals gezegt Zoekhuis gewoon opgestart maar helaas bij mij wordt het adres/object Rijksstraatweg 236 in Teuge niet opgenomen in mijn database (Woz informatie)van Zoekhuis. Welke instellingen zouden eventueel dan bij mij niet goed staan? Bij jou komt het dus wel in Zoekhuis.
|
Date Posted: 15 August 2007 at 1:43pm
Kruizinga wrote:
Bij "Rijksstraatweg 236, 7395 MG TEUGE" staat op de site van de makelaar: KANTOORRUIMTE.
Op Funda staat het perceel niet onder woningen.
+ |
ahhh.. dank
|
Date Posted: 15 August 2007 at 1:45pm
Steven1 wrote:
.... Bij jou komt het dus wel in Zoekhuis. |
Nee, de woning kwam niet tevoorschijn. Maar ik begrijp nu dat het een object op de fundainbusiness website was.
Die heb ik nu getest en daar komt ook bij mij het object niet tevoorschijn. Indien noodzakelijk zal er een nieuwe plugin uitkomen.
Dank voor de oplettendheid.
|
Date Posted: 15 August 2007 at 1:50pm
Ok! Jij ook alvast bedankt voor het opnieuw oplossen!
|
Date Posted: 21 August 2007 at 8:27pm
|
3.3.2 heeft een oplossing voor Funda in Business
|
Date Posted: 07 September 2007 at 10:08am
|
Nieuw! Aanbod andere websites
Funda heeft de ambitie om de woningzoekende consument een zo compleet mogelijk woningaanbod te tonen. Daarom presenteert funda naast het NVM woningaanbod (circa 75% van de markt) nu ook woningen die gevonden worden op andere websites. Deze woningen worden getoond met techniek vergelijkbaar met een zoekmachine (ook wel spideren genoemd of crawlen). De getoonde details zijn niet zo compleet als die van het NVM woningaanbod. Dit komt omdat dit van rechtswege aan beperkingen onderheving is. Funda toont van deze woningen:
vraagprijs & adres een kleine foto niet groter dan 194x145 pixels korte tekst maximaal 155 karakters.
(De bovenstaande tekst staat op Funda - het aantal karakters heb ik niet geteld)
Deze pagina's worden niet door Zoekhuis gescand.
Zie bijvoorbeeld: Tuinstraat 44 te Groningen.
Zoekhuis geeft de vermelding: Geen WOZ informatie aanwezig [Tuinstraat 44]
De link van Zoekhuis naar Funda resulteerd in een "foutmelding" (althans dat de gevraagde site niet bestaat)
De woning staat op Huislijn.nl, maar met Zoekhuis NIET gevonden op Huislijn.nl (staat wel aan bij mij).
+
|
Date Posted: 07 September 2007 at 2:35pm
In 3.3.4 zijn de aanpassing van Huislijn opgenomen. Dank voor de oplettenheid.
Over Funda moet ik even nadenken. Door deze Funda actie krijg je net zo'n bende als met de woonkrant spider. Ik denk dat er een special stukje kode komt om gespideerde woningen van een site uit te kunnen sluiten.
|
Date Posted: 07 September 2007 at 3:32pm
Frans wrote:
Over Funda moet ik even nadenken. Door deze Funda actie krijg je net zo'n bende als met de woonkrant spider. Ik denk dat er een special stukje kode komt om gespideerde woningen van een site uit te kunnen sluiten. |
+
Ik heb "de woonkrant" niet geactiveerd, maar dat lijkt mij geen optie voor Funda.
'k ben een voorstander voor het uitsluitend van de "gespiderde woningen", dus als dat ook mogelijk is bij "de woonkrant".
Neem de tijd, zou ik zeggen, want aan een bende zullen weinigen behoefte hebben.
+
|
Date Posted: 07 September 2007 at 4:07pm
Frans wrote:
In 3.3.4 zijn de aanpassing van Huislijn opgenomen. Dank voor de oplettenheid. |
+
Huislijn werkt weer, maar vergeten mede te delen: ERA doet het ook niet meer (bij mij  ).
Is er een oplossing bij ERA te bedenken dat ook de  door/met zoekhuis worden gevonden?
+
|
Date Posted: 11 September 2007 at 8:36pm
ERA zal er weer bij zijn vanaf versie 3.3.5
Meer foto's zal het dan ook doen.
|
Date Posted: 17 September 2007 at 5:14pm
Frans wrote:
ERA zal er weer bij zijn vanaf versie 3.3.5
Meer foto's zal het dan ook doen. |
Zojuist Zoekhuis laten scannen in Haren Gn en Groningen (stad) maar GEEN woningen gevonden op ERA.
ERA gaf wel "zoeken klaar"
+
|
Date Posted: 17 September 2007 at 5:55pm
ERA hoort niet in een Funda onderwerp maar oke . De ERA website is langzaam en bij tijden zelfs niet beschikbaar, als gevolg hiervan kan het dus inderdaad voorkomen dat er geen resultaat tevoorschijn komt. Het gevolg hiervan was dat ook het testen meer tijd kosten dan normaal.
|
Date Posted: 18 September 2007 at 8:40am
Frans wrote:
ERA hoort niet in een Funda onderwerp maar oke . De ERA website is langzaam en bij tijden zelfs niet beschikbaar, als gevolg hiervan kan het dus inderdaad voorkomen dat er geen resultaat tevoorschijn komt. Het gevolg hiervan was dat ook het testen meer tijd kosten dan normaal.  |
+
Volledig juist geconcludeerd, ERA is er toevallig "ingeslopen".
Nu ERA weer werkt  , kan FUNDA gecontinueerd worden, want:
Funda geeft >> per heden << weer de mededeling in "WOZ" =>> Geen WOZ informatie aanwezig [adres object]
Mogelijk heeft de reeds toegezonden foutmelding er mee te maken.
+
|
Date Posted: 18 September 2007 at 10:12am
Date Posted: 28 November 2007 at 12:24pm
|
Hai Frans,
Heb vandaag Zoekhuis gedraaid. Enkele nieuwbouw woningen in het dorp Twello worden op de Funda site aangeboden. Helaas zijn deze woningen niet opgenomen in mijn database na het draaien van Zoekhuis. Het betreft oa nieuwbouw woningen aan de Linthorststraat en de Zendijkstraat in Twello.
Heb alles correct aanstaan cq aangevinkt mbt de zoekopdrachten. De laatste plug-ins zijn geinstalleerd. Heb ook voor de zekerheid bij prijsklasse, nog steeds op jouw vorige advies op € 2.000.000,-- staan.
Ik gebruik versie: 6.0.3.3630, engine versie 3.4.4.10
Scan ik via Zoekhuis niet goed of ligt het aan de Funda site?
|
Date Posted: 28 November 2007 at 1:06pm
Dank voor de oplettenheid . Het zijn de postcodes die niet volledig zijn en waardoor ZoekHuis! de woningen niet herkent als zijnde in Twello.
In versie 3.4.5 zal dit opgelost zijn. Deze versie komt vandaag nog uit.
|
Date Posted: 15 January 2009 at 9:28am
|
.
Zoekhuis scant Funda NIET.
Funda werkt zelf wel / gecontroleerd
.
|
Date Posted: 15 January 2009 at 11:46am
Dank voor de oplettendheid
Versie 3.7.0 is ge-released.
|
Posted By: Imre
Date Posted: 22 January 2009 at 2:49pm
|
ZoekHuis! haalt de BOG transacties van Funda niet binnen.
|
Date Posted: 22 January 2009 at 5:14pm
|
Net getest en ze worden zonder probleem opgehaalt. Gebruikt u wel de laatste versie van de plugin?
|
Posted By: Imre
Date Posted: 23 January 2009 at 7:49am
|
Dat zal het probleem zijn, ik zal op de juiste plek in het forum verder gaan.
|
Date Posted: 09 April 2009 at 10:48pm
|
Zoekhuis scant Funda NIET.
Funda werkt zelf wel / gecontroleerd
|
Date Posted: 10 April 2009 at 8:51pm
Dank voor de melding. Zal het in een nieuwe plugin oplossen.
|
Date Posted: 23 April 2009 at 8:28am
|
Ik kreeg vanmorgen de volgende mededeling bij Funda (gezocht via Zoekhuis), terwijl op Funda zelf geen problemen werden gevonden (dus buiten Zoekhuis om):
Pagina niet gevonden
De opgevraagde pagina is helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor dit ongemak.
|
|
Date Posted: 23 April 2009 at 9:53am
Dank voor de melding
Men heeft, denk ik, geld over om onbeduidende aanpassingen in de website te maken
De plugin wordt direct gereleased
|
Date Posted: 25 September 2009 at 11:23am
|
+
Op Funda staan percelen die ik niet (meer) via Zoekhuis te zien krijg!
Is de beschikbare ruimte van Zoekhuis (weer) te klein?
+
|
Date Posted: 25 September 2009 at 11:34am
Kruizinga wrote:
+
Op Funda staan percelen die ik niet (meer) via Zoekhuis te zien krijg!
Is de beschikbare ruimte van Zoekhuis (weer) te klein?
+ |
Funda net getest en ik zie alles wat ook op Funda staat.
Wat betreft de ruimte: Ik weet niet precies wat u bedoelt maar mogelijk bedoelt u de instelling "Large file support" via het menu "Toon | Instellingen | Tabblad" ?
|
Date Posted: 25 September 2009 at 11:51am
|
+
"Large file support" via het menu "Toon | Instellingen | Tabblad" = staat aangevinkt.
Zoekhuis scant Funda wel maar kennelijk niet alles, net weer gecontroleerd.
Met 'ruimte' bedoel ik de beschikbare opsl*gcapaciteit van de database van Zoekhuis.
+
|
Date Posted: 25 September 2009 at 11:58am
met de optie large file support kan er tot 12tb per bestand worden opgesl*gen.
Mist u gegevens in de resultaatlijst of in de woz module?
|
Date Posted: 25 September 2009 at 12:23pm
met de optie large file support kan er tot 12tb per bestand worden opgesl*gen >> Staat aangevinkt.
Mist u gegevens in de resultaatlijst of in de woz module? >> Ja, percelen die nu nog op funda staan, worden niet meer weergegeven op de resultaatlijst en niet meer gewijzigd in "laatste keer" gezien.
Ik heb geen overzicht gemaakt van de niet "meer weergegeven" percelen.
+
|
Date Posted: 25 September 2009 at 12:49pm
|
Heeft u een voorbeeld van zo'n woning.
|
Date Posted: 25 September 2009 at 1:18pm
Radesingel 3 te (9711 ED) Groningen
|
Date Posted: 25 September 2009 at 2:32pm
|
Aanvulling/nadere bijzonderheden:
Met dezelfde instellingen doch verschillende plaatsen.
Met Zoekhuis: Eelde met straal van 10 km, gevonden 1011 woningen.
Waarvan volgende de zoekstaus van Zoekhuis: 450 woningen in de stad Groningen.
Met Zoekhuis: in de stad Gorningen, gevonden 1030 woningen
Terwijl Funda (met gelijke instelling als Zoekhuis) aangeeft dat er 1772 woningen te koop staan.
Tijdens het zoeken "Eelde met straal van 10 km" gaf zoekhuis de geest, schakelde zichzelf uit en kwam het Bureaublad in beeld.
Zoekhuis diende weer opnieuw gestart te worden.
+
|
Date Posted: 25 September 2009 at 3:22pm
Dan is wel de vraag wat Funda met een straal van 10km doet en ZoekHuis! met een straal. Beide kunnen de straal anders berekenen en vervolgens bepaalde plaatsnamen wel of niet uitsluiten!
Funda geeft 1809 woningen in Groningen, daarvan zijn er ongeveer 100 niet van Funda. Het aantal reeds verkochten woningen heb ik niet geteld.
ZoekHuis! geeft 1617 woningen, dat zijn alle niet verkochten Funda woningen.
Dat lijkt mij aardig overeen te komen.
Radesingel staat bij mij wel in de lijst van ZoekHuis!
|
Date Posted: 25 September 2009 at 3:57pm
|
+
Ik krijg bij de stad Groningen via FUNDA 1772.
Die zou ik dus ook via Zoekhuis moeten vinden.
|
Date Posted: 25 September 2009 at 4:33pm
|
Nee, want zoals vermeld - verkochte woningen worden verwijderd en niet FUnda woningen worden verwijderd. Indien u op de laatste pagina op Funda kijkt zult u zien dat dat geen Funda woningen zijn en derhalve niet volledig.
|
Date Posted: 25 September 2009 at 7:51pm
|
+
Zo een kleine aanpassing aan Zoekhuis uitgevoerd en Zoekhuis werkt weer naar wens.
De voor mij "normale" aantallen per plaats worden weer gevonden door/met Zoekhuis.
Ik ben alleen in de periode 21 aug t/m heden enkele percelen/woningen "misgelopen". Daar is mee te leven, want deze woningen zullen niet binnen één maand verkocht zijn.
+
|
Date Posted: 06 February 2010 at 9:28am
|
.
Dat was vanmorgen, want zojuist (vanmiddag) geconstateerd dat Funda weer vindbaar is/wordt door Zoekhuis.
+
|
Date Posted: 09 May 2010 at 7:29pm
|
+
|
Date Posted: 10 May 2010 at 11:47am
|
3.9.3 is gereleased. Dank voor de melding!
|
Date Posted: 12 May 2010 at 11:29am
en 3.9.4
|
Date Posted: 12 May 2010 at 11:42am
|
+
Gewoon blijven volhouden 
De aanhouder wint ..............
+
|
Posted By: helgavandermeij
Date Posted: 17 May 2010 at 9:59am
Ik heb vanmorgen alvorens het zoeken te starten een nieuwe plug-in gedownload maar tref na het zoeken weer geen Funda objecten aan.
Doe ik iets niet goed? Volgens mij werd er 1 plug-in gedownload maar lees ik op het forum dat er twee keer de afgelopen week een plug-in is geïnstalleerd.
Ben benieuwd naar de reactie!
Groet, Helga van der Meij-Vester
-------------
|
Date Posted: 18 May 2010 at 10:37am
|
De plugin is inderdaad 2 maal vernieuwd. Via het menu "Help | Over ZoekHuis!" kunt u zien of u wel de laatste versie van de plugin gebruikt
|
Date Posted: 18 May 2010 at 11:08am
|
+
Ja, maar hoe weet ik wat de laatste versie van de plugin is?
Dat weet u wel, maar ik niet.
En als ik de laatste versie niet heb, dan is er wat loos, wordt namelijk - op mijn computer - automstisch gedowload  .
+
|
Posted By: helgavandermeij
Date Posted: 18 May 2010 at 11:20am
Geïnstalleerd is versie 3.9.4.22.
Dit zou toch de meest recente moeten zijn?
|
Date Posted: 18 May 2010 at 12:41pm
euh...., ik ging er vanuit dat iedereen toch wel weet dat op de eerste pagina van zoekhuis.nl bij de nieuwsberichten altijd de laatste versie vermeld stond
|
Date Posted: 18 May 2010 at 12:46pm
helgavandermeij wrote:
Ik heb vanmorgen alvorens het zoeken te starten een nieuwe plug-in gedownload maar tref na het zoeken weer geen Funda objecten aan.
|
Op die moment zijn er een aantal gebruikers (3) die hetzelfde melden. Bij het testen alhier komen de Funda resultaten echter "gewoon" tevoorschijn.
De vraag is nu wat deze drie gebruikers als overeenkomst hebben zodat zij geen resultaten krijgen. Op dit moment heb ik daar nog geen antwoord op.
|
Date Posted: 18 May 2010 at 1:05pm
|
+
Voor de goede orde. Vanmorgen kreeg ik Funda wel te zien, maaaaaaaaaaaar....
Bij mij staat (Over Zoekhuis – onder HELP)
Versie 6.0.5.3633
Engine Versie: 3.9.4.22
Onder kortnieuws staat bij mij:
11 Mei 2010: ZoekHuis! engine 3.9.4 beschikbaar. (dus ZONDER 22 )
10 Mei 2010: ZoekHuis! engine 3.9.3 beschikbaar. (ook GEEN volgnr )
2 Mei 2010: ZoekHuis! engine 3.9.2 beschikbaar. (ook GEEN volgnr )
- Aanpassing Jaap.
- Aanpassing Funda.
- Aanpassing Funda in Business.
- Aanpassing ERA (BOG).
Jaja en zo is het altijd de vraag: Heb ik de laatste editie wel gekregen? 
+
|
Date Posted: 18 May 2010 at 1:54pm
Het volgnummer (build) is een intern nummer en heeft voor de gebruiker geen betekenis.
Bij het automatisch bijwerken/updaten van de software worden alleen de eerste drie getallen gebruikt. 3.9.4 is dus op dit moment de laatste versie
|
Date Posted: 18 May 2010 at 2:27pm
|
+
Maar als externist zie ik het nummer wel, dus concludeer ik, zonder daar diep bij na te denken, nou daar heeft "Fransje" het druk mee gehad  .
Maar Zoekhuis werkt, ook met Funda.
PS ik zal het direct even controleren.
+
|
Date Posted: 26 May 2010 at 10:24am
Versie 3.9.5 is nu uit. .....3.9.6...... 3.9.7
|
Date Posted: 09 June 2010 at 1:50pm
|
Ik mis Funda via zoekhuis ....................!
Kennelijk moet ik de computer eerst herstarten om ook Funda te kunnen zien vai Zoekhuis.
Lastig .............
|
Date Posted: 07 July 2010 at 12:28pm
|
'
Ik krijg met Zoekhuis in Roden maar 15 van de 228 (Funda) woningen te zien in de prijsklasse €100.000,00 t/m € 2.000.000,00
Dat is dus een fractie !
Mijn IOZ_img.blb bestand = 18.084.584 kB
'
|
Date Posted: 08 July 2010 at 11:06am
|
Dank voor de oplettendheid! Schijnbaar wordt alleen de eerste pagina opgehaald. De website zal wel weer veranderd zijn. Nieuwe plugin komt eraan.
|
Date Posted: 13 July 2010 at 3:19pm
|
=
Bij mij is nog verandert, ik zie hooguit 4 percelen van Funda.
=
|
Date Posted: 14 July 2010 at 12:12pm
Plugin is nog niet klaar Duurt iets langer om uit te vinden wat er veranderd is aan de Funda website.
|
Date Posted: 14 July 2010 at 5:36pm
|